Szombathely, 1993-1998

A tíz éves érettségi találkozó alkalmából lett létrehozva, de ki tudja, talán többre hivatott...

Hozzászólások

  • velezs: Üdvözöllek benneteket! A Birincsik Tomi anyukája vagyok. most találtam rá a honlapotokra. Látva a ... (2010.01.10. 15:30) Osztálynévsor
  • Medgyeske: Valóban nagyon jó volt ez a minitalálkozó - s olyan gyorsan elrepült az a pár órácska, hogy minden... (2009.05.24. 22:08) Minitalálkozó Novinál
  • suddha: Gratulálunk Laciéknak, és további sok-sok örömöt kívánunk. Boróka már így, egy hónaposan is nagy... (2009.04.27. 20:12) Boróka megérkezett!
  • suddha: Gratulálunk Schafiéknak és minden jót kívánunk az elkövetkező szép időszakra! (2009.04.15. 15:35) Megszülettek az ikrek!
  • suddha: Laciék gyarapodásához is szívből gratulálunk! Borókáról is szívesen beszámolnánk bővebben, addig ... (2009.03.10. 21:32) Pocaklakók
  • Utolsó 20

Horváth-Véber Diána

2008.09.26. 15:06 - suddha

Szombathelyről az út Pécsre vezetett, ahol 5 meghatározó évet töltöttem.

A közgazdasági mellett német gazdasági szakfordítói és jogi szakokleveles közgazdász diplomát is szereztem.

Még egyetem alatt ismét egy szombathelyi srác csavarta el a fejemet, annyira, hogy ma már a férjem.

A felszabadult, vidám egyetemi évek után a mókuskerékbe már Budapesten szálltam be. Három évet töltöttem a Magyarországi Volksbank ZRt-nél. Először a bank központjában, majd egy bankfiókban tevékenykedtem a vállalati és privát hitelek területén.

2006 áprilisa óta Brüsszelben élünk, Tamás tolmácsként, én pénzügyesként vagyok az Európai Bizottság mátrixának része.

(2008.09.08.)

orlay13a: veber dia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása