Szombathely, 1993-1998

A tíz éves érettségi találkozó alkalmából lett létrehozva, de ki tudja, talán többre hivatott...

Hozzászólások

  • velezs: Üdvözöllek benneteket! A Birincsik Tomi anyukája vagyok. most találtam rá a honlapotokra. Látva a ... (2010.01.10. 15:30) Osztálynévsor
  • Medgyeske: Valóban nagyon jó volt ez a minitalálkozó - s olyan gyorsan elrepült az a pár órácska, hogy minden... (2009.05.24. 22:08) Minitalálkozó Novinál
  • suddha: Gratulálunk Laciéknak, és további sok-sok örömöt kívánunk. Boróka már így, egy hónaposan is nagy... (2009.04.27. 20:12) Boróka megérkezett!
  • suddha: Gratulálunk Schafiéknak és minden jót kívánunk az elkövetkező szép időszakra! (2009.04.15. 15:35) Megszülettek az ikrek!
  • suddha: Laciék gyarapodásához is szívből gratulálunk! Borókáról is szívesen beszámolnánk bővebben, addig ... (2009.03.10. 21:32) Pocaklakók
  • Utolsó 20

Nagy "Nappeti" Péter

2008.09.26. 14:27 - suddha

Ahogy kértétek, itt egy összefoglalo Stichwortokban az elmúlt 5 évem lényegéről:

Bejártam 4 földrész 32 országát, alapítottam egy céget, végighajóztam a Dunán, a Rhone-on, a Saone-on és a Földközi-tengeren, 1 évig spanyolt tanultam Barcelonában, végignéztem egy bikaviadalt, kávéztam Gibraltárban, buliztam Ibizán, szélfürdőztem Andorrában, sétáltam a velencei karneválon, megmásztam az Eiffel tornyot, lementem egy piramisba, szamaragoltam Santorinin, hajókáztam a Boszporuszon, strandoltam Libanonban, integettem az Empire State Building tetejéről, sétáltam a szerelmemmel Notting Hillben, megnéztem egy musicalt a Broadwayen, kosárszánoztam Madeirán, adományoztam egy padot egy kenyai iskolának, szafaridzsippel száguldoztam a szavannán, túráztam a maláj dzsungelben, megmásztam Angkor romjait Kambodzsában, búvárkodtam cápákkal, sodródtam a csíkszemű tömegben a kínai holdújév ünnepén Szingapurban, megsimogattam egy tigrist Thaiföldön, találkoztam Demjén Rózsival, vettem egy lakást, és élveztem az életet.

Jelenleg recepcióvezetőként dolgozom mindenféle hajókon, vidám vagyok, boldog és egészséges. Azt hiszem ez a legfontosabb.

(2008.09.04.)

orlay13a: nagypeti

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása