Szombathely, 1993-1998

A tíz éves érettségi találkozó alkalmából lett létrehozva, de ki tudja, talán többre hivatott...

Hozzászólások

  • velezs: Üdvözöllek benneteket! A Birincsik Tomi anyukája vagyok. most találtam rá a honlapotokra. Látva a ... (2010.01.10. 15:30) Osztálynévsor
  • Medgyeske: Valóban nagyon jó volt ez a minitalálkozó - s olyan gyorsan elrepült az a pár órácska, hogy minden... (2009.05.24. 22:08) Minitalálkozó Novinál
  • suddha: Gratulálunk Laciéknak, és további sok-sok örömöt kívánunk. Boróka már így, egy hónaposan is nagy... (2009.04.27. 20:12) Boróka megérkezett!
  • suddha: Gratulálunk Schafiéknak és minden jót kívánunk az elkövetkező szép időszakra! (2009.04.15. 15:35) Megszülettek az ikrek!
  • suddha: Laciék gyarapodásához is szívből gratulálunk! Borókáról is szívesen beszámolnánk bővebben, addig ... (2009.03.10. 21:32) Pocaklakók
  • Utolsó 20

Tornyos "Tornyi" Csilla

2008.09.26. 21:07 - suddha

Az egyetem után én a bankszektor felé indultam, nagyon élvezem, szeretem, és ennyi idő és a visszajelzések azt mondattják velem, hogy jól is csinálom:-)

Három és fél évig az Erste Bankban (nagyvállalati ügyfélmenedzser), most pedig a Raiffeisen Bankban, strukturált ügyletek és kereskedelemfinanszírozás a "szakterületem".

Két éve költöztem be a lakásomba, a nyóckerbe, a Nemzeti Múzeumtól nem messze, szeretek itt lakni; persze nincs kész, és ahogy nézem "ezt egy életen át kell játszani" (képek a falra, kaspó a virágoknak, miegymás még hiányzik...)

Fél óra séta a munkahelyem (a Lánchíd pesti hídfője), remekül lehet alatta gondolkodni az élet dolgain!

A szabadidőmben és jó időben futni járok a Margitszigetre illetve úszni a Dagály Fürdőbe, most nyáron biciklitúrán voltam a Káli-medencében - lassan összejön egy triatlon is:-)

Barátokkal borozni, beszélgetni, hosszú hétvégékre elutazni, moziba járni, jó könyvet le nem tenni - these are a few of my favorite things:-)

A Nagy Találkozás még várat magára, addig is marad sok kissebb-nagyobb találkozás:-)

Gerduval, Livivel és Nikivel tartom az osztályból igazán szorosan a kapcsolatot, nagyon jók vagyunk így négyen együtt, nagybetűs BARÁTOK!

(2008.09.14.)

orlay13a: tornyos csilla

orlay13a: baratnök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása