Szombathely, 1993-1998

A tíz éves érettségi találkozó alkalmából lett létrehozva, de ki tudja, talán többre hivatott...

Hozzászólások

  • velezs: Üdvözöllek benneteket! A Birincsik Tomi anyukája vagyok. most találtam rá a honlapotokra. Látva a ... (2010.01.10. 15:30) Osztálynévsor
  • Medgyeske: Valóban nagyon jó volt ez a minitalálkozó - s olyan gyorsan elrepült az a pár órácska, hogy minden... (2009.05.24. 22:08) Minitalálkozó Novinál
  • suddha: Gratulálunk Laciéknak, és további sok-sok örömöt kívánunk. Boróka már így, egy hónaposan is nagy... (2009.04.27. 20:12) Boróka megérkezett!
  • suddha: Gratulálunk Schafiéknak és minden jót kívánunk az elkövetkező szép időszakra! (2009.04.15. 15:35) Megszülettek az ikrek!
  • suddha: Laciék gyarapodásához is szívből gratulálunk! Borókáról is szívesen beszámolnánk bővebben, addig ... (2009.03.10. 21:32) Pocaklakók
  • Utolsó 20

Friesl "Frizi" Adrienn

2008.09.26. 15:39 - suddha

6 és fél éve a Broadmoor szállodában dolgozom, itt Colorado Springs-ben.

Ennek a rövid története annyi, hogy diákként kezdtem, felszolgálóként, majd miután lediplomáztam a BGF-KVIFK Idegenforgalmi és szálloda szakán, supervisorként folytattam a karrieremet a szobaszervizen, ami nagyon jó tapasztalatnak bizonyult. Két évvel ezelőtt sikerült bekerülnöm a rendezvényszervezés részlegre, mint Conference Concierge, ahol megimerkedhettem a rendezvényszervezés minden részletével.

Tavaly novemberben neveztek ki Executive Meeting Managernek. Ez a pozició nagyon sok mindent takar, igazából értékesités és a rendezvényszervezés egyben. Kis csoportokkal foglalkozom, ami annyit jelent, hogy éjszakánként nem vesznek igénybe több mint 40-45 szobát, tehát a csoport max. 60-80 fős, vagy kevesebb, akár csak 10 fő is lehet. Mindent mi szervezünk meg nekik, kezdve a szobafoglalástól, aztán konferenciákat, menüket, golfot, wellnesst, bármit, amit akarnak csinálni az ittartózkodásuk alatt.

Itt kint is jártam sokat iskolába a helyi főiskolára, ahol egy-két tantárgyat vettem fel, többek között angolt még az elején.

Most gondolkozom egy magasabb szintü diploma (MBA) elvégzésén, de egyenlőre időm nem engedi.... Elvégeztem egy tanfolyamot is, és immár mint esküvőszervező is jeleskedem. Nagyon szeretem az esküvőket, és már sikerült megszerveznem egy párat, de ez most háttérbe szorult. Amióta megkaptam a kinevezést a szállodában, ez a manageri pozició szinte minden percemet leköti.

Magánélet:több mint 5 éve férjnél vagyok. Férjem, Clint, katona és most várom haza Afganisztánból. Remélem november elején már itthon lesz.

Volt szép esküvőnk Szombathelyen, a Park Hotel Pelikánban 2004 június 19-én. Clint eddig 3-szor járt Magyarországon, és magyarul is már sok mindent tud. Ezen kivül többször egyedül is hazalátogattam, többek között most nyáron, juliusban voltam otthon egy rövid hétre, az unokatestvérem, Viki esküvőjére. Sajnos ezért is nem tudtam most egy ujabb látogatást beiktatni októberre.

Ha időm/időnk engedi, sokat kirándulunk és túrázunk a Sziklás hegységben. Utazni is nagyon jó volna több helyre, meg többször hazamenni, de ezt sajnos idő hiányában nem olyan gyakorisággal történik, mint ahogy szeretném.

Talán ennyit dióhéjban, remélem nem tul össze-vissza irkáltam....

Mindenkit üdvözlök, és nagyon jó szórakozást kivánok az osztálytalákozón!
Aztán majd várom a beszámolókat, meg a fényképeket.

Puszi, Frizi

(2008.09.13.)

orlay13a: Frizi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása